Hirtshals havn
Svend og Kurt
Tirsdag den 19 november var vi på tur til Hirtshals, og vejret var fint, så vi nød rundturen på havnen. (pigerne i butikkerne) Klik på foto
Hyggesejlads 2 august
Med båden MALU
Her er vi lagt til i Vive Klik på foto
Hygge i haven
3 generationer

Mormor med Karoline. Og vores datter Charlotte med Julie. Klik på foto

6-7-8 juli
Ved ankerbøje

3 kongsdalbåde har frokostpause ved en ankerbøje på vej mod Hobro. Richard og børnene kommer også på besøg ved ankerbøjen. KLIK PÅ FOTO

Sommerhus i marts
Så hygges der !

Hele familien mødtes i huset ved Nørlev Strand (lidt N. for Skallerup Klit). Der var ikke langt til den skønne sandstrand. I huset hyggede vi os med at spille uno, samt svømme i badet. Som altid havde mor lavet tarteletter med det skønneste fyld som vi spiste den første aften. Klik på foto

Udsigt fra borgen i Alanya
Flot udsigt

Da vi besøgte Alanya i august sidst år, var der så varmt at vi blev tæt ved stranden for at få lidt afkøling.
Men nu var det så dejligt et vejr at vi kørte lidt rundt i området. Her er en fin udsigt fra borgen. Klik på foto

Kongsdal 2013

Skallerup Klit i november

Fredag den 15. november havde vi besøg af hele familien. De faste punkter når vi er i sommerhus, starter med varm chokolade og boller, efterhånden som de enkelte får fri fra erbejdet, og ankommer til sommerhuset. Og så skal der bades til den store guldmedalje. Sen aftensmad er altid, tarteletter med hjemmerlavet tarteletfyld. Klik på foto

Alanya Tyrkiet

Vi fik 2 gange Hasan som kørte en af de gule Taxi i byen, til at køre med os. De første billeder er fra en dagstur op til bjergkløften med en gangbro, hvor vi spiste frokost i en restaurante som blev drevet af Hasans familie. Herefter gik turen til en drypstenshule. Turen tog 6 timer, og prisen til Hasan var 360 kr.
De næste billeder er fra Taxituren op til borgen, som er et vartegn for byen Alanya. De sidste billeder er fra stranden og hotellet
KLIK PÅ FOTO

Julies barnedåb

Den 24 februar  blev vores 4 barnebarn døbt Julie Margrethe Frandsen. Onkel Richard bar Julie til døbefonden. Efter besøget i kirken var der der spisning i lokalerne i Ommersysselhallen. Vi kunne også bruge hallen til div. aktiviteter. Så der var fart over feltet.
Se en VIDEO fra Barnedåben
Se BILLEDER fra Barnedåben

Puerto Rico januar

Alle dage havde vi det skønneste vejr. Vi havde en lejlihed på Hotel Rocamar, så det gav lidt motion når vi skulle bestige bakken, øvelse gør mester. Klik på foto og se billeder

Fødselsdagsparty hos Conny 15. juni

Kurt, Svend og jeg var staset op, så vi var klar til at sørge for forplejningen til Connys fødselsdag.
Teltet var slået op i den skønne have. Maden var tip top, og i løbet af eftermiddagen var der mange indslag, som gav en del morskab. Klik på foto

Blandet 2013
Her er det Richards båd

Her finder du mange emner: Sct. Hans - Sejladserne - Træfældning - og meget andet Klik på foto

5. september
Søndervig Ringkøbing
Torsdag den 5. september besøgte vi Søndervig ved Vesterhavet og så de flotte sandarbejder der var lavet denne sommer.  Vi spiste pølser i den hyggelige by, og kørte herefter ud til Sandslottet hvor vi spiste vores frokost. Herefter gik turen til den hyggelige by Ringkøbing.
Pigerne susede rundt i alle butikkerne, og drengene besøgte den lille lystbådehavn.
Vi sluttede af med at spise is fra Vaffelboden på torvet. Klik på foto
Kattegatcenter 3. juli
Karoline og Christian

Sammen med Karoline og Christian tog vi færgen over ved Mellerup, og kørte ud til Grenå.
Her besøgte vi Kattegatcenteret. Klik på foto

22. april Bustur til Tyskland
Finn slæber øl ud af bussen

Klik på foto og se årets gang på Kongsdal Lystbådehavn

Årets første sejlads
Svend er klar

Sejladserne 2013
Sidst i maj var vi på årets første sejlads. Vejret var i top, og ved frokosttide lagde vi os ved en ankerbøje og nød den medbragte mad, med en lille brændevin til sildene. Klik på foto og se billeder fra sejladserne

Dansk båd i Puerto Rico
Fra Hundige

På vej ud til færgerne ved molen så vi denne båd, med hjemhavn i Hundige.
Klik her og se foto i stor størelse

Seniorholdet 2013
Vi gør den nye vejhøvel klar

Vi er ca. 14 mand, når vi mødes på havnen. Klik på foto

Margrethe og Jørgens Bom Frandsen
Lav din egen hjemmeside med mono.net